Onsdag 13 Juni

började den regniga dagen med att kolla lite gammla disney filmer :)  sedan sprack det upp å blev finare väder så skulle jag gå ut med bonzan så hängde sarar oxå med .. vi gick i skogen och det doftade så gott efter regnet ..sedan när vi kom hem hade vi gjort oss förtjänt av lite fika  ..tyckte jag :P .. sedan satt vi igång å bakde  kakor och matbröd .. så roligt att baka man blir så glad på något annorlunda vis .... och då skriver broder att han hans "kompis" har hittat sara på en topplist ..jag vart helt ställd .. men det här måste jag bara se ! ..tyvärr måste man bli medlem men men .. sara  låg på 20 plats av brudarna under 30 ..kvinnan bakom kameran nu  ligger på listan istället ! "tummen upp för dig gumman "  hur läckert va inte de ra ;) min sara "stolt"  ..hehe ..sedan blev de midda  och jag å sara kollade lite på tv och såg en film sedan var de dax att bege sig  ner i sängen ..

bästa komentaren idag :;

kikade mig i spegeln idag förresten

och kom fram till att jag är grymt snygg!! ;)

 

fan vad skön du e !!  = )                                               



 

kan inte hjälpa det

 

nej men är lite lätt solbränd

 

nyklippt

 

lagom längd raggarstubb

 

svart skjorta o kavaj

 

menar är svårt å misslyckas då ...


helt rätt..kept up the good mood !!  

vad e bättre än att ha ett bra självförtroende !?  ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0