blev lite party ändå :P

lördag  blev fika med jess å fredik på u:nik  chessecake och god latte ;) mumms älska de stället ! :D ..
det blev alfapet eller hur de stavas? aa ialla fall å dte var grymt roligt men otroligt svårt :P fastnade helatiden ! ..

sedan skulel dte bli fest ändå :)


lite bild bevis från martinis fyra lägenheters fest ..ett hallhäng blev de för oss.. HHH !! :P  och six star bar ! :P


              ojsan vad maken blev vit! kanske såg ett spöke (jag :P)

       kolla min stora hand !


danne en härnta i:are ...  vettu min klocka den kostar 3000? jaha vem bryr sig mindre om sånt än studenter ? jo !! studenter :P

      mina vackra flickor!    


       gbg is going down :P     




här har jag mark å alex bröderna !:D å sedan han i mitten pälsen säger vi :P

  brudarna ! :D

att jag lyckades med att inte knäppa en enda bild på mig själv helt otroligt bra :P


lika bra de kanske ! den orange-kjolen gav otur! förstog de jag som hatar den färgen ! ..  det är därför orange betyder spelsin för att man ska tänka positivt för av apelsiner gör man fanta å de är schviinnit gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0