nytt år ny klass

v.4

jag har tänkt på en sak ...
nu när dte är nytt år och nu ska allting bli annorlunda och jag brukar tänka  vadå dte är juh bara nya veckor ?
men nu börjar jag på allvar nästan tro att de kan stämma ? för viss är saker annorlund ...
folk beteer sig helt annorlunda .. och saker är inte som  de borde var ..

varför blir de aldrig som man tänkt sig ...?

hur kan  allting upprepas om och om och om igen ... som att man bestämt sig att åka wasaloppet men man tar sig aldrig fram man fastnar bara i spärrarna längs vägen .. och ändå fortsätter man i blinda för att man tror att jag kommer lyckas denna gången ! - kanske är nånting skumt i blåbärsoppan som bjuds ? :P ...



vi har ialal fall fått en nya klass ett jätte härligt gäng känns de som en bandning av massa härliga pedagoger och nu har vi killar i klassen de är skönt blir de inte samma tjej babbel :P inte för att jag inte gillar er men .. blandat e alltid bäst ! :D


 jag har jobbar på LARV-mässan på universitete som företagsvärd för banverket och banverket produktion det var inte så ansträngande men det tog tid å kraft ändå :) att vara trevlig mot alal hela tiden..  men sedan hade vi banketten grymt roligt var de !! frugan fick följa med oxå och vara mitt företag för de blev sjuka å kund e inte komma å tur var väl de för vem hade varit bättre som bordsdam än elin ;) !!
kvällen var fylld med en massa roligt folk å vi träffade på två killar  som heter jesper å sam å de jobbade för e.on å helst sam han var helt galen på dansgolvet å då på ett grymt bra sätt helt underbart roligt var de .. jag å elin vart lika dana å vi bara flumade runt och hade hur kul som helst .. bästa utgången på jätte länge var de !! å den var gratis  oxå kan de inte bli bättre ;) hehe ..
en politiker som jobbar med skolfrågor och hur de ska bygga nya förskolor vill höra om min å elins åsikter runt detta , vi var som helt i shock för menar hur ofta vill nån som ska bygga förskolor höra vad vi som lärarelever har för åsikt .. det var grymt kul  och inspererande ! :) ..

           massa god mat ;)


det här är leif .. han kunde inte närvara :P

detta skulle säkert varit jätte kul om man fått se otrliga förvandligen jag å elin tittade på varandra å sa .. vad hände? jag hänger inte alls med ? skulel detta varit skoj ?  :P



här har vi anders han satt också vid i-bordet :P och han var en i:are som att de inte finns många nog av dem redan :P .. hehe eller som han skulle sagt .. i´m the BITCH :P hemskt rolig snubbe ...


här har vi henrik .. elins morsters ex som hon inte sett sen hon var typ sju! :P å vart träffar hon han juh på larvbanketten :P



hahah linus :P



                 sahar var tvungen att jobba å missa banketten ! vilken miss de var !! för henne ;)




                                  sam min å elins nya idol !! :D




haha så hemskt fin bild eller nå :P



         


detta kalasande slutade med att vi var hemma halv fyra somnade kanske halv fem å skulle upp sju !!!
hade pass 1 och 2  å sedan grupparbete å sedan pass fem så kom inte hem förns halv sju å då var det bara äta å somna direkt helt död !! ojoj .. men de var helt klart värt de ..:D


på freda kom rebecca elins 12 -åriga syster å hon fick hänga med oss te stuk å kolla på axelband när de spelade  på trubadurkvällen :D så grymt skoj ! . vi spelade jatzzy å jag van första omgång stolt ;) hahah .. dock gick de helt tokigt dåligt resten av spelen :P ..  mark å hans bror alex var där grymt trevligt att träffa dem :D har dock ingen bild tror jag ska se om jag kan skaka loss nån =) ..

söta rebecca rebecca ! :D så söt .. streeetdansaren ;) .. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0