BBB .. alla goda ting är tre !

B som i bak , B som i blogg , B som i BAG - IN-BOX ! :P

temat för förferran i helgen är kärlek .. inte så lätt tema som man kan tro !
 
men jag  hade en plan vad jag skulel vara jag å sahar skulel vara ett par som ska gifta sig :D så jag måste få tag i en brudkläning :D asa bra ide ;) !!

så jag å frugan drog in te stan å tänkte nu jäklar ska vi kunna hitt nå på kupan som vi kan göra om till våra kläder .. åkte med bussen in brum brum ...

svinit kallt å halt som bara den var de :P .. men vi  halkade hela vägen dit -- grymt fint väder var de med :)

så så vackert luläääää :) ..



så nu var vi redo för klänings jakt .. vi komemr in kollar överallt finns ingenting ? :/ så tråkigt !! ..


men då hittade vi jätte mycke pälsmössor så himmla skoj så då blev de modevissning ala nina å elin !! ;)


YOU LOOK GREAT !!


fluffis :P

lite lik gynnings mössa i stjärnor på is ? :P ( tycker vi ialal fall dock lite mindre än hennes :P )

så nu har vi hittat pälsarna med :P me and my wife ;) .. so awsome !!!

ååå sen hittade vi sisselas mösssa från , HEJJJ å väkommen till mitt i gaynaturen !! :P hahah så grym var ett måste att köpa elin stolt ägare ;)

sedan blev det att springa runt staden å leta party kläder te helgen då brudkläningen gick så dåligt :P !! men det var helt kaos fanns bara vanliga vardags kläder överallt på alla affärere å bara en massa pastelse som att de är +20 å soligt ute ..menar de är -20 å molnigt går ikke ihop :P

så efte en lång jobbig shopping ?!?! :S sa jag det där högt helt sjukt sen när var shopping ingen kul ? något e fel på migg .. hoppas detta går över fort :P ..

så blev de glass i stora lass istället :D musmms så gott å en vanilj latte te de sen var vi igång igen !! ..

:P

sedan såg jag denna skylt ! :D gått upp i vikt i jul ?  fast de roligaste ändå är juh atat de är lagerhouse som skyltar om de ?  ?!?! ..

hahah så himmla kul först kommer julen å julmaten å nu är det januari månaden då man ska banta :P


frukt är dock underskattat tycke rjag fasiken så grymt gott de är :) .. Mmmmmm Päron ! :P

som Grynet säger .. frukt är INTE godis !! och hennes ord är lag ! :D så de så!! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0