veronica maggio ft pitahya

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=XE2U62bOlsw&feature=related

 

 

Små bleka armar och en rosig kind
Glömmer aldrig bort min tonårstid
Hemmafester och stulen sprit
Jag satt vid brunehills och dödade tid

Snurra flaskan
rysskaposten
Sanning eller konsekvens
Vad vill du veta om mig?
Fråga bara
Jag berättar vad som helst

Det var många år
16 år i staden där jag växte upp och såg
Märker du hur fort det går
Och jag var 16 år ville inte va den
som blev kvar

Jag har slitit ut så många jeans
i en stad där ingen längre finns
Hjälpte till på min pappas fabrik

alla min vänner ville dra nån stanns

Valborgskaos på sandslån

ladysbacken 96

vi bodde högst upp
jag började hotell och restaurang
livet var hur bra som helst

Det var många år
16 år i staden där jag växte upp och såg
Märker du hur fort det går
Och jag var 16 år ville inte va den
som blev kvar

Jag minns det än idag
En stadsfestival
Minns att ingen ville åka hem
Jag flytta till Härnösand
Jag bytte hårfärg ibland
och jag blev en av dom som aldrig ville hem igen

Sen jag var 16 år
16 år i staden där jag växte upp och såg
Märker du hur fort det går
Och jag var 16 år ville inte va den
som blev kvar

Jag ville inte va den
Jag ville inte va den som blev kvar
Jag ville inte va den som blev kvar

 

;) hehe liten om gjord version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0