¨nytt år 08 ...lite babbel


tänk att ett litet papper och ett ..ja tck kan göra så mycke ..pang så var jag student å boende i luleå =) jag har träffat så mycke underbara människor =) jag har lärt mig dansa lite salsa .. och blivit en "bättre " människa ialla fall i vissa ansende ....




så vad är nytt för i år ?  detta år ska bli mycke bättre än alla andra år .. det är väl det som är den stora planen varje år?
men varför sätter man då det nya året sista december ?
menar dom kallaste och jobbigaste perioden har börjat alla blir deppad .. tycker man borde haft nya året vid sista maj istället då har man något ljust och varm att se fram imot ..sommaren =) hade varit mycke lättare å fixa beach 08 med ?  aa bara en tanke ...

jag har klippt mig korthårig =) mycke nöjd ..

och jag och sanna ska vara phösare nolle p 08 å det ska bli grymt kul !!! :)
jag ska och börja i en kör ..så nu känner jag mig lycklig ! !... får vi väl se hur de går  :P


mitt horoskop sa .. du har ingen tur men du får glädjas åt något annat ? (alltid så positiva tankar )
men det va på torsdag och sedan freda hittade jag 200 kr hehe så jag tror att min tur har vänt =) ..hihi

vad e det för fel på folk .. varför sätter det gräner att när mna är över 25 kan man inte släppa loss på samma sätt som i min ålder .. tycker jag är jätte dåligt  .. man blir inte gammal förns man själv säger de =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0