att komma igång å skriva här måste vara de svåraste men gör väl ännu ett nytt försök :P

så vad har hänt massor  :) !!

min nya kärlek är alla utklädningsteman till festerna , blir så mycke roligare när man klä ut sig !

jag menar vem gillar inte att få stiga in i en ny roll och bara glida runt å ha kul .. slippa vara vanliga "jaget"  för ett tag ...

den bästa outfiten var på halloween när  jag var en av piraterna i våran besättning ;)

halloween , pirattema .. hajjjjhoooo !

eller på pedagogsittningen då jag å brudarna var powerpuff pinglorna ... =)




jag å pinglorna...


superhjälte tema ! efter några powerpuff shots och powerpuff öl å cider :P  hehe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0