åååå happy day !

onsdag den 21 november 2007 .. vaknade dödens trött å tittandes på dom snöfärgade träden utanför å ville bara somna om .. detta skullebli en lång dag ..
till min förvåning blev ..att jag klev upp kollade på the voice på kanal5 och skulle borsta tänderna så ringer elin å utbrister !! ..ser du på femman ? -ja de gör jag .. e de nån toppen låt !? .... nej nej säger elin .. jacob sa just att han ska komma te vårat ..ja vårat universitet idag .. ååå jag vart juh super glad ..så glad i hågen så surftad ejag in å kollade hemsidan ..å såg att jo de är sant klockan ett ska han komma .. perfekt !!

komer till skolan har först redovisning det gick bra å sen hade vi lektion med dennis igen ..borring ! höll på somna .. och nu klickar de till nej!!! vi ska ha seminaret med basgruppen precis klockan ett .. jag håller på dö ..ska jag måsta missa jacob bara för den där uppgiften .. nä detta går jag inte med på .. muttrar lite för mig själv .. sen slutar vi äntligen lektionen tio över elva .. å jag springer te gruppen å vill att vi börjar med arbetet direkt så att jag ska hinna å se han ändå ... a de går dom med på ! (tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) =) .
min grupp har som förmågan att prata väldigt mycke å väldigt länge å sen är vi sju i gruppen å jag tänker detta kommer ta tid.. men jag e seminare ledare .. nästa fråga försöker skynda på gruppen ..de funkade rätt bra ..12:56 va vi klara då sprang jag till hörsalen i c-huset å han satt mig lugna ner mig innan de började

.. å jag säger då det .. vilken underbart bra dag de blev direkt ! ..då kommer denna jacob in å är precis som man tänkte sig så där sprallig å super rolig som man sett han på sthlm live å på the voice .. det är nästan så att man tycker man känner honom ! :D... jag skrattade mig igenom hela timmen ..å jag lovar att detta kommer jag kunna leva på jätte länge!!..... mr skumbanana å hannnggg loooseee canaaadaaaa ggooooseeee !!;) helt underbart bra ! ..

Kommentarer
Postat av: Sandra L

wow inte viste jag att du har en blogg. Kanon, nu kan man äntligen hålla lite koll på dig;) kram

2007-12-13 @ 23:55:23
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0