torsda..obs! kännsliga läsare varnas !

happs då va de torsda ..och idag hade man inge planer direkt ..en slappar dag .. tittar ut ..det är inge roligt väder grått å blåsigt ! =( ... happs blir väl lite film då .. sen kom henky med lite kläder ..så de va juh toppen ! ;) ..
skulle betty kom å färga håret .. ...
sedan vart man bjuden på midda hos snuttisen :D hehe :P
ochdär blev man kvar sen .. satt å lyssnade på skön musik och sara fixade filmer ..
men så har juh nina gått med i ett till .. va nog lite dumt men men :P ska man va där måste man juh skriva te några ...
men så plötsligt får jag ett medelande ..

han började skriva så här ..

Verano M42 : Hej där . Jag har bara 4 önskemål. 1 . Att du är trevlig/kul att vara med . 2. Att du är snygg i mina ögon. 3.Att du inte har nåt emot en äldre man. 4. Att du kan/vill flytta utomlands, närmare bestämt till Mallorca och mig. Det var väl inte så höga krav ? , speciellt med tanke på att punkt 2 redan är avklarad, så snygg du är.

 

haha ursäkta mig mig du e säkert jättre trevlig men ..jag tror jag skippar de du !

verano : jaså .. vad var det som fick dig att dra dig tillbaka? va dett att jag bor på mallorca .. så behöver du inte flytta hit direkt ... och menar spelar väl ingen roll vad som står på leget om man har trevligt med varandra både utanför sängen i den ! ... menar du e den snyggaste tjejen här ..tycker du ska fundera på saken ..

 

jadu e dubbelt så gammal ..för det första ..sen varför skulle jag flytta ner till dig ..vet inte änns hur du ser .ut ... skaffa en bild vetja !!! ...tror jag passar den här ...hej då!

verano : okej men om du ändrar dig så skriv ..

du va snyggast på sajten ialla fall ;)

verano: Jag har bild , i galleriet . Det är bara om man tänker på åldren som det spelar roll, om du hade mött mig i en bar här, så hade du trott att jag var mycket yngre

åå herregud snusk gubbar de finns ..nu vet man varför man la ner de är med en massa comunitys !

här e hans press !!

Hej på er allihopa, jag får väl börja med att säga att jag inte bor i Sverige, men det gick inte att kryssa i Mallorca.  Jag bor alltså på Mallorca sen många år.

Jag söker naturligtvis en tjej, och jag gillar unga snygga, trevliga tjejer (vem gör inte det ? haha), men detska förståss va "laglig" ålder på den som jag vill hitta. Uppåt har jag ingen åldersgräns,men du ska va attraktiv och ungdomlig till sättet .

En flirt/ett äventyr är aldrig  fel , men om jag hittar rätt , så är jag öppen för ett förhållande, men i så fall måste du vara flyttbar, för jag är inte flyttbar.

Puss på er , hoppas vi hörs snart.


make me sick !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0