hamnfesten övik 07

Hamnfesten i övik ! ville dit på freda men vi kom inte dit då ...

 

På fredan satta jag å bettan å drack här hemma  å kastade kork i burk ..gick mindre bra .. sen va te vi diana dö stämningen va de där ..! gick ut en sväng  skulle vi beställa mat på sylos safin jobbade å han blev jätte arg på oss hehe :P ..men sen blev de hem färd å båda va så trötta så efter festen blev pizza å bombay dreams =) å sussa

 

Lörda ! nu blev det hamnfesten i övik 250 kr det va dyrt men äähh vi åker.. åkte med jensen å anders upp skulle bo i hans kompis lägenheten som va utomlands ..men han hade glömt att lägga ut nykeln så de gick inge bar de..så de blev bestämmt att vi skulle sussa i bilen körde ner te hamnen å vi satt där i solen å festade =) .. och drack after eight  =) mumms ! .. sedan va vi in på området va jätte lite folk där.. himmla skumt ..men bettan å jag hittade solisar å allt va toppen .. sedan kom husum  å mobbades :P .. jag ville se magnus carlsson  men ville inte dom å jag bad min lill fröken att inte lämna mig men de gjorde hon ..så blev kvar med jensen själv där.. men lyckades hitta annat folk som jag satt mig vid för jensen sprang runt å letade anders ?. Så sen rockade te marmelad orkestern  så himmla skoj :D  sen träffade på anders min barndoms vän hur skoj som helst å satt vid ett bord där..så sätter de sig några gammlingar där å börjar säga att kramfors där bor de bara alkolister å idioter,.,.å så vänder sig damen te mig å säger du kommer inte från kramfors va ? .. ? jo de gör jag sa jag .. hon bli tyst å stammar sig .. men vi menar inte de de förstår du va va va  :P haha . nä jag förstår de inegn fara .. . folke e roliga ibland dom .. säger jag bara. .    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0