this is onsdag !! som sagt många tankat snurrar i mitt huvud i dag...

vi hade handledning idag inför intervjuerna kring konflikthantering ! vad e en konflikt för dig ?  hur kan man lösa en konflikt osv .. marie-louise vart jätt nöjd , min grupp var rätt tysta så jag snackade på med henne istället å fililurade på  vad som skulle ändras ..

åå efter åt så tänkte jag på en sak då ingen tog insiativ att svara och jag bara klev fram å bara okej då snackar jag ..
fast jag frågade vad de tyckte om vissa saker innan jag som "bestämmde" men  då tänkte jag lite på att om jag hade varit tyst kanske nån anna hade trädit fram å tagit ledar rollen ? eller hade de blivit en pinsam tystnad som  jag hade tvunget befunnit mig i bara för i ren princip sak inte ta över samtalet ? de är jätte svårt att veta ..
är nog mitt plugg som får mig att tänka så här inte bra å plugga på universitetet när man är en stor grubblare redan från början ..

jag har kommit fram till en till sak då jag är en väldigt sämtsam person å kan var väldigt ironisk .. å om jag blir less på nån person å inte vill prata med den ,å säger kan du bara gå jag orkar inte prata med dig ! helt allvarligt å personer tror att man skämtar ? .. dax att börja tänka sig för hur man uppfattas av folk .. jag har alltid tänk att klart folk förstår att nu e dte skämt å nu är det verklighet .. men kanske jag har fel ..



så nu har man lyckats komma igång å skrivit på min reflektion efter några timmar med glajjorna på så tror jag att ett arbete ser en bra början å inte så långt till sitt slut ! :)



WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO!

jag har varit på bodybalance idag först gången , å jag känenr att detta var verkligen nånting för mig som en ny kärlek .. helt fast !! ..

för att en vilt främande människa lyckades få mig att slappna av och släppa alla tankar som biter i mitt huvud  för några minuter å de blev så som att shit detta är as bra gud vad skönt de kändes ..

så att radera sitt minne är nog inte så dumt ändå .. om man kunnat få tag i nån apparat å ta bort en massa .. shit så glad man kunnat varit då jämt inga bekymmer !!!! man är lycklig var dag .. de är ett härlig liv filosofi .. hakuna matat !! de är ord som e bra .. lalallalala ;P


lite dåligt då jag tittar mot en kamera  å en annan knäpper på en dock :P men ändå  .. rykande färsk från i lördas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0