så nu e de tenta -p!!

förra veckan å denna vecka e som kaos här uppe alla e jätte stressade och upptagna med sitt pluggande ..

själv sitter jag å nöter på mitt arbete som ska in imorgon ! woohooo eller nånting är så dödens les på detta arbete ..

först å främst e jag i total lycka just nu , bror ar fixat datorn så nu funkar saker igen taadddaaa ! ;) hehe .

men derimot så  gick jag te ica igår å skulle handla lite mat vi skulle te sahar å fixa midda .. å så kommer man ut å vips e de punka på CYKELN !! GAAAHH " så störrande fick man gå med den hela vägen hem jippi .. plus att idag då jag skulle  hämta ut ett packet som kommit te affären så måste jag gå dit å får skavisar under båda fötterna snacka om dubbel otur .. börjar nästan tro att de är icas fel ? !?!?! :P ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0