dag två alá jokkmok

idag är det marknad ! :d

vi började dagen med att äta fil å mysli i plastmuggar med gaffel !:D är detta inte äventyrsliv så säg ;)



det är så här vi gör det i norrland ! :D
foppatofflan med ludd !  jag menar hur ska man annars kunna ha såna tofflor i 23 minus :P .. bra tänk där ! :D












 haha ! denna affär är dne värst jag sett allting stog huller om buller gå inte in dit om du e full ! då kommer du aldrig ut !
det finns ingen logik i huvudtaget ...:P

och saker e gömda ... jag e dålig å stava men vad ..SIPS ! :P



  vad är ica utan dunkar ! :D


    musik eller ketchup någon ?

mer kommer sedan :P


Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha grymt bra stavat!

Men du vet jag tror det är lite finländsk dialekt i jokkmokkbornas stavning och språk och så blir det inte bättre än Sips:P

2009-03-30 @ 21:35:17
URL: http://theoneandonlyicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0