resume av 07 .. jag skulle blogga otare å se hur de gick ...

inge vidare :P ..
 07 var året  när  jag bestämmde mig att nu ska jag ta tag i i mitt liv ..så jag läste engelskan så att jag skulel kunna söka te universitetet å kolla härifrån å göra nånting vettigt .... engelskan gick bra å jag jobbade på dagis  i melölan åt .. så man har haft rätt mycke fritid så att säga ..  nina lärade sig att säga iceing på alla modos hockeys matcher :P och  då hon lärde sig drick öl ..(som hon för övrigt alldrig skulle göra  de ) men vad gör man när det är  sommar i april å soligt på henkes ballkong å inget står på planen :P ..jo då lär man sig drick öl å sjunga sånger  alal dessa rap sånger :P hehe .. sedan blev de söka te universitetet .. fritidspedagog tänkte jag ..fanna i borås eller lule .. blev att ajg sökte båda men valde luleå .. sommaren flöt på å vipps va det augusti och jag skulle iväg till luleå snart.. jag träffade den bästa mr M .. men jag måste lämna de är nog de sämsta i år. Och min älskade mormor dog . R.I.P momma ..



luleå ..en termin har gått helt otreoligt fort har de .. jag har haft så himmla skoj ! och ångrar aldrig att jag fyttat upp ..

derimot känns de lite depressing å komma hem å s einget har förändrats ..eller oj förlåt mig en leksaksafärr som bara had eöppet nu te jul ..hade öppnat ! :P å så inte att för glömma ne korvmoj i skog ..japps i skog .. detta e juh strålande :P ..



när mörker å kyla ligger kring vårt hus ..då kan man vänta på suddens juldikt i tio delar dör nissarna dör en efter en :P ..(suddas humor)  , man får sån julfeeling av dig gubben .. fast du är juh jesusbarnet så ..du e juh julen själv igentligen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0