stadsfesten!!

freda !
bettan slutar jobba fyra så ses på stan gå på boa å handlar lite granna ..sen så sätter vi oss i öltältet och tar en öl i solen å lyssnar på uno svenningson och irma shults .. supper mysigt ! ..sen upp te betty och byta om lite sen te diana å festa lite ..såg showbiz , sen thomas och henke hämtar upp mig å bett far vi te chefen å blir bjudna på massa drinkar ..lite väl mycke kanske hehe :P men de va toppen roligt ! ..sen drar vi in te stan å ser marmelad orkestern .. så himmla bra ..oh a marmelad säg oh a marmelad ! :D ... sedan va de dax för sugar plumfairy ! tro inte att jag missade favolåten men så kan de gå :P .. sen kollade på grannarna lite granna med men han bara skricker juh fredrik så e juh inge vidare ..men så står jag där å tänker han basisten känner jag igen ..hmm det va juh johan"fotomodelen" edlund hehe :) .. så de va juh skoj ! .. träffade så mycke roligt folk ..hade toppen roligt ...skulle bett å jag efterfest hos mig men hon va så seg så jag fick skjuts av orre istället å åkte hem :P ...
                           
lörda !
vakanar klockan sju å kan inte somna om ..tok jobbigt ! --
lite lätt huvudvärk så där att man inte kan ligga huvudet mot nogot för de gör ont :P ..
men de gick över ! så kom sarar .. umgicks =)
sen kom ida å jossefin .. så fixade jag lite med middan .. så blev de marinerad kyckling file voch grönsaker och ungsbakad klyftpotatis med kall sås till ..super gott blev de henke käkade oxå ..så kom hogart !:) ... sen kom ekke.gammjonas och tom å jävlade lite ..de va trevligt :) hehe ..
sen drack lite mer sen drog vi ner på stan ...
går hogart å dricker en cider kommer polisen ger han den te mig så blir dom sur på mig kasta den där burken :P hehe ,..
sen dileva ..vilken karl ..helt flummigt underbar å se man blir så glad över hans skumma uttrycke .. nu ska vi alla önska något ! och cosmosljuset fickar det till er alla .. nu ska vi alla få känna de bästa cosmosorgasmen mäktigare än allt !:P hehe helt plötsligt börjar han kasta ut apelsiner :P ..å vem fick ta smällen jo jag ! poff sa de en apelsin rätt i huvudet på mää .. och hogart fångar den ..å den försökte han ragga med hela kvällen .. tjena gumman vill du dela en klyfta får apelsinen jag fick av tomas dileva :P hehe så skön .-. gick så där vissa sa jah .. men dom fick inte !:P ...
sedan såg jag å suddan livin cover vi hade så himmla roligt :) !! ... jag å sudda ... sen träffa jag martin å mattias .. så hängde jag med dom ..skulle vi åka te rasmus i frånö! å efterfesta :D.. happs fick inge skjuts å sen inge taxis tills slut gick vi .. as kallt och ont i fötterna .. bästa springskorna hade man juh "stövlarna" :P .. lite lätt ont .. happs kommer vi fram ialal fall efter många om å men .. då e de låst .. då höll jag på dö :P.. ser vi att fönstret e öppet så martin hittar en stege å klättrara upp å in genom fönstret och öppnar så vi komma in =) .. då ligger razze och sover i fosterställning med en trumpinne i handen i soffan ..går inte att få liv i karl :P.... happs vi går å lägger oss sen .. razze vaknar å blir lite lätt shockad över att tre personer e hon han å han hade juh låst hehe :P .. så kan de gå när man lämnar fönstret öppet .. ;)

grannarna !=)

sönda!
bara slappat i solen idag all mobbning mot mig ..:P börjar fundera om de står något i min panna typ.. mobba mig mera snälla :P .. tänk dig att man längtar efter mat så mycke så ..man nästan vill dö ..så får man pizzan äntligen då e de så mycke bea på dne att de smakar bara bea ! .=( urscha ! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0