i söndas .. månda... tisda ... liten samman fattning

 vaknade upp i nyland hos orre efter festen i lördas så .. vad skulle vi göra strålande sol ...jag robert ida och orre tog båten ut till lilla norge i nyland ..så super härligt de va !
 :D  vi bade och solade och grillade  kyckling ! :) .. sen  åkte hem till orre och lagade till  fläskfilé grytta till midda och lite pilkastning där pilen gick av vid första kast ! =( lite surt men så kan de gå ...

 på månda så då va jag å rotade på vinden hittade lite gammla kläder som jag tog tyg av å sydde om ..  sedan så va jag å mammsen å handlade blommor och ..svängde in på dollar för å köpa glass blev betydligt dyrare än glass för henne ..hehe :P .. sen blir de tv kväll med pärona .

tisda som e idag ... henky å jag tog en tripp till sundsvallo å  dagen började så bra med att en dam gav oss parkerings lappen så vi slapp att betala ..de va toppen .. sundsvallare mycke bra folk !! =) jag shoppade loss för ovanlighetens skulle :P hehe...
snyggaste shortsen har jag nu ialla fall :D.. sedan hämtade väskan hos min käre jonas va myckte trevligt ..,men sen vart man ner mobbad å skulle bli köpt för en mine räknare !! buuuhuu på dig jonas ! !!
så det slutade med att jag å henke åkte å  åt och sedan begav vi oss hem över ! ..nu e man hemma .. =) äntligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0