en lång vecka ...utan sömn

månda :
tok trötter .. är och jobbar ... sån dryg dag finns inget å göra ! dagen är bara en enorm väntan på att jobba lite i mellan åt ..... en total dryg dag.. ville bara ligga hemma å sussa ..

tisda:
dagen va en total katastrof ! .95+12 personer som skulle ha förmiddasfika lunch efter middas fika .. inegnting funkade som de skulle:P finnas inge grejer .. avloppet å diskmaskinen pajade ! .. gahh man blev helt galen ..
maten tog slut  kännde för att leka utvecklingsstörd ett tag så att dom inte skulle prata med mig om alla problem heltiden ..de va panik  sträckat över heladagen ... men vi fixade allting till slut :D .va så slut efter dagen så sonmade in rätt fort den kvällen ...skulle man kunna tro . men då skulle vi iväg å fiska jag bettan klas å henke .. bettan fick upp 6 små prinsar ..men kastade i dom igeb :P klas spö bara krånglade som bara den ! och jag tappade bort min solbrillor ,, men men så de kan gå .. när kan kom hem  hade  man svårt å somna istället ..

onsda:
dag skulle allting gå så bra ... inge förmiddas fika ..men då skulle man steka fiskfile te hundra pers ..kan säga dig att de är inge roligt jobb de inte ! .... men dagen flöt på bra ! ..alla va så nöjda med mitt åbettans arbete .. så de va roligt .. men så skulle vi städa ..storstädning .. så äkligt att man bara ville spy ! ..går inte att beskriva ..men det va som ett fullt buffebort under alla bänkar .. ingrott fett i stek bortet .. allting va veder värdigt där ! :P huga .-. men men nu har vi fixat allting :) .,.  hemm te betty å duscha sen på punkten å äta :D .. sen blev de ligga i soffan å se på tv lite ..  har så ont i kroppen så hälften vore nog .. men dumt å klaga kunnat varit värre !

torsda : ledig ledig ledig !!!!!!!!!

 fick sova ut idag en stråland dag :) .. planering inför midsommar står på schemat ! ..hittade min solisar som jag tappat :D jippi! .. one down one to go !
vi ska campa husvagnen :) fått låna av sara .. nu e det löst .-.men nu e det bara resten kvar ..
 midnattstravet idag ska man våga sig dit .. nja får se :P ..
nu ska jag ta å äta lunch ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0