gatufesten 07

lika rolig som alltid ! .. dock ingen bål med sugrörstävling ..en stor besvikelse !! =/
 men jag åkate ner på torsdagen i förhoppnong av att jag skulle få se sunerise avenue !! .. men de fick jag inet tyvärr.. liten tår  över de .. men men -. jag var sjuk å onge pigg så fick hålla ner på spriten .. men de va trevligt ändå .. bettan  å jag sjöng kareoke ! hehe .. vill ha dig i mörkret hos mig ..lalallalal !:P

på fredan :  då mådde jag bättre igen så då var festen igång  hehe :) .. så de va jätte roligt ! ..
just denna dag skulle nina locka håret å bränner sig på locktången .. snyggt märke man fick på halsen .. eller något ! :P
det bara tok regnade helatiden ! så de va jätte jobbigt ! man såg ut som en kloakråtta



som vanligt var man som fast kopplad vid grabb gänget i nacksta fats även hos jocke i bredsand .. de va trevligt  ! ;) jag å ekke röjde timba !!    vi kollade oxå på pistvakt !

som tur va kom ida ! =) jag å ida kollade snyggga underbara martin stenmark !! ;)

 på lörda vart de nog lite mycke innan för västen :P då drog bettan upp mig på wallmans scenen  när dom stog å sjung där :P haha .. men de va roligt ! ..

min älskade broder kom ner oxå ..så roligt ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0